Auto Nostalgia 2016 w Warszawie – bilety, parking, atrakcje. Informacje dla zwiedzających

Stare samochody przeżywają w Polsce w ostatnich latach prawdziwy renesans. W Warszawie regularnie spotykają się fani youngtimerów, a w maju 2016 roku wszyscy fani klasycznej motoryzacji będą mieli swoje święto – targi Auto Nostalgia. Jako, że na imprezie byłem już 2 razy przygotowałem garść porad. Ile kosztują bilety, gdzie i kiedy odbywa się wystawa, jakie są atrakcje, czyli wszystko co warto wiedzieć przed przyjazdem na miejsce.

Za ile? – ceny biletów

Wynajęcie hali i przygotowanie organizacyjne tak dużej imprezy swoje kosztuje, dlatego wejściówki na Auto Nostalgię są płatne, ale ceny nie są przesadzone. Fanom starych samochodów chcącym popatrzeć na nie za darmo polecam spoty, chociażby Youngtimer Warsaw.

Za wejście na targi osoby dorosłe zapłacą 25 zł. Bilet dla osób z legitymacją (studenci, uczniowie, niepełnosprawni) kosztuje 17 zł. Dzieci do 7 lat, które są w towarzystwie opiekuna, mają możliwość wejścia za darmo.

Auto Nostalgia - Cadillac na wystawie

Kiedy? – data i czas trwania targów

13-15 maja 2016 roku – wtedy odbędzie się VI edycja wystawy samochodów klasycznych w Warszawie, którą opisuję. W piątek 13 maja zwiedzający mają możliwość przebywania na terenie w godzinach 10:00-17:00. W sobotę przedział czasowy to 10:00-18:00, a w niedzielę 10:00-17:00.

Środek maja to niemal gwarancja dobrej pogody, więc czas na zwiedzanie jest idealny.

Gdzie? – miejsce, dojazd i parking

Wystawia samochodów Auto Nostalgia 2016 odbywa się tam, gdzie w latach poprzednich, czyli w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, mieszczącym się przy ulicy Marsa 56C (Warszawa).

Dla tych, którzy chcą na targi przyjechać swoim samochodem przygotowano parking, który może pomieścić 1500 aut. Taka pojemność sprawia, że nigdy nie miałem problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Niestety parking jest płatny – za godzinę postoju trzeba zapłacić kilka złotych.

Niestety jest to jedyne sensowne miejsce na pozostawienie swojego samochodu, ponieważ w okolicy zdominowanej przez siedziby firm i domy jednorodzinne nie ma zbyt wielu ogólnodostępnych miejsc. Jadąc na teren targów trzeba się zatem liczyć z dodatkową opłatą, albo sporym kombinowaniem.

Mimo tego, że tereny targów oddalone są od centrum Warszawy, to osoby, dla których komunikacja miejska będzie środkiem lokomocji nie powinny za bardzo narzekać. Na miejsce, gdzie odbywać się będzie Auto Nostalgia 2016 dojeżdża 10 linii autobusowych: 115, 137, 145, 168, 173, 183, 401, 514, 515, 520. Dodatkowo można skorzystać z pociągów Kolei Mazowieckich.

Model Porsche 984 Prototype

Czy warto? – atrakcje

Ostatnie pytanie jak zarazem najbardziej istotne – czy opłaca się poświęcać czas i pieniądze, aby zobaczyć stare samochody na Auto Nostalgii 2016. Jeśli ktoś jest fanem starych samochodów, to odpowiedź jest oczywista – zdecydowanie tak, bo takiej okazji nie może przegapić.

Jeśli ktoś jest umiarkowanym fanem (klasyków lub motoryzacji w ogóle) i nigdy na targach Auto Nostalgia nie był, to zdecydowanie polecam się tam udać. Takiej ilości pięknie wyglądających, lśniących klasyków na metr kwadratowy w Warszawie nie ma nigdzie indziej. A czasami można spotkać prawdziwe perełki, jak na przykład prototypy Porsche. Generalnie warto, bo impreza jest naprawdę bardzo ciekawa i można podczas niej zobaczyć auta, których w innych okolicznościach na 90% byśmy nie spotkali.

Zobacz jak było na targach Auto Nostalgia 2015 – relacja i zdjęcia

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...