Chris Evans chce Top Gear nadawanego na żywo, a ja nie wiem za bardzo po co

Top Gear w starej formule zawsze nadawane było w niedzielne wieczory, ale wstawki ze studia nagrywane były kilka dni wcześniej – w środy. Chris Evans, nowy „flagowy” prowadzący program chce to zmienić i wprowadzić Top Gear w świat telewizji nadawanej na żywo.

Przez pewien czas, kiedy to jeszcze nie interesowałem się aż tak bardzo światem wokół Top Gear, myślałem, że odcinki naprawdę nadawane są na żywo. Montaż fragmentów ze studia i ich naturalność doskonale imitowały program nadawany „live”.

A samo nagrywanie materiałów w hangarze Top Gear kilka dni wcześniej miało sporą zaletę – dzięki możliwości kręcenia dubli czy wycinania gorszych fragmentów każdy odcinek był dopieszczony niemal do perfekcji. Najlepiej widać to było przy okazji newsów, które były naprawdę śmieszne i w wielu epizodach ciężko było znaleźć jakikolwiek słabszy temat, który poruszali prowadzący. A jestem przekonany, że podczas nagrywania programu w środy takie też się zdarzały.

Aktualności w Top Gear

Program nadawany na żywo będzie miał na pewno więcej naturalności i to wypada zaliczyć na plus. Pozostaje pytanie czy jest to Top Gear potrzebne? Tym bardziej, że Jeremy Clarkson i spółka to weterani telewizji i oni nawet na żywo, w dynamicznie zmieniającej się sytuacji potrafią wykręcić rewelacyjne show (co pokazała Verva Street Racing 2013 i jak sądzę potwierdzi edycja 2015).

W nowym Top Gear znaleźć się mają nowe twarze, być może pojawią się tam osoby zupełnie nie obyte z presją towarzyszącą nagrywaniu programu na żywo dla kilku milionów ludzi. To może być pewien problem i nie wiem czy pomysł Chrisa Evansa wypali. On sobie pewnie poradzi, bo jako prezenter radiowy i telewizyjny czuje się w świecie nadawania na żywo jak ryba w wodzie. Jak poradzą sobie osoby w jego otoczeniu? Zobaczymy.

Moim zdaniem jest to jednak zmiana, która aż tak dużych korzyści Top Gear nie przyniesie, a może spowodować – zwłaszcza na początku – kilka nieprzewidzianych i być może nie do końca pożądanych sytuacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...