Sebastien Loeb Rally Evo – data premiery przesunięta na 2016. I przyznam, że może być na co czekać

Po kilku latach posuchy na rynku pojawia się coraz więcej gier poświęconych rajdom samochodowym. Jedną z nich jest Sebastien Loeb Rally Evo, które w końcu ma szanse pokazać graczom, że Milestone potrafi tworzyć dobre rajdówki.

Wspomniane wyżej studio kilka razy podchodziło już do tej tematyki produkując gry na licencji WRC. Efekty… jak dla mnie nie były powalające. Gry nie były złe, ale ciężko było mi znaleźć w nich cokolwiek, co sprawiłoby, że zapadłyby na dłużej w pamięci graczy. Największe zastrzeżenia miałem do grafiki, która wyglądała jakby została żywcem wyjęta z gry sprzed 5 lat.

Gdy dowiedziałem się, że Milestone tworzy nową rajdówkę – Sebastien Loeb Rally Evo – miałem mieszane uczucia. Poczekałem, zobaczyłem parę gameplayów i gra nawet mi się podoba. Grafika wciąż nie wyznacza trendów dla gier samochodowych, ale jest przyzwoita i nie kłuje już tak w oczy. Sam model jazdy – na tyle na ile można oszacować to z materiałów wideo – może być niezłym połączeniem stylu zręcznościowego i symulacji. Na pewno samochody nie sprawiają wrażenia pudełek bez masy na drodze, co jest dla mnie bardzo ważne.

Na razie ostrożnie podchodzę do Sebastien Loeb Rally Evo. Jestem jednak dobrej myśli i wierzę, że Milestone tym razem stworzy grę, która może ponownie nie przejdzie do historii, ale w końcu będzie można powiedzieć o niej „dobra”.

Niestety premiera gry została przesunięta na początek 2016 roku, więc jeszcze trochę na nią poczekamy. Jeśli pomoże to twórcom dopracować ją – przeżyję te kilka miesięcy opóźnienia. W końcu w chwili, gdy na horyzoncie pojawił się Dirt Rally albo WRC 5 nie można już wydawać gier słabych i upatrywać sukcesu w małej konkurencji na rynku…

Wspomnę jeszcze, że gra pojawi się w wersji na PlayStation 4, Xbox One i PC.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...