Premiera nowego Top Gear opóźniona – to najgorszy scenariusz dla BBC

Pierwotnie zakładaliśmy, że odcinki Top Gear z nową obsadą stanowisk prezenterów pojawią się niedługo po Nowym Roku – na wiosnę 2016. Teraz jednak plany te muszą zostać zmodyfikowane, a premiera kolejnych epizodów przesunie się o kilka miesięcy, co jest fatalną wiadomością dla powodzenia restartu Top Gear po „erze Clarksona”.

Wszystkiemu winien jest Chris Evans, czyli zakontraktowana jakiś czas temu nowa twarz Top Gear. Okazało się, że prezenter nie podpisał z BBC umowy na wyłączność, przez co poza pracą przy nowym programie motoryzacyjnym mógł on zajmować się innymi projektami. I skorzystał on z tego prawa angażując się w „TFI Friday” w Channel 4. Nowa seria programu pojawi się na jesieni 2015 roku i trwać będzie 10 odcinków.

Logo Top Gear w studio

Oznacza to, że prace nad Top Gear zostaną opóźnione i wszystko wskazuje na to, że przed jesienią 2016 roku nie mamy co liczyć na premierę nowych odcinków. Jest to zły rozwój wypadków dla BBC, bo niemal 2 lata przerwy w emisji Top Gear to bardzo długi czas, który może spowodować, że resztki zainteresowania widzów tym programem mogą ulecieć bezpowrotnie.

Dodatkowo będzie to oznaczało, że Top Gear zadebiutuje najpewniej po premierze nowego programu Clarksona, Hammonda i Maya w Amazon Prime. Byciem „tym drugim” (byłemu?) hitowi BBC nie powinno w tym przypadku pomóc, bo ewentualny sukces nowego show Jeremy’ego Clarksona (a są na to bardzo duże szanse) spowoduje, że znacznie zmniejszy się liczba osób, które oczekiwały będą na nowe wydanie Top Gear.

Nie wygląda to dobrze dla BBC…

1 KOMENTARZ

  1. Już od dłuższego czasu to powtarzam, nowy TG nie będzie miał takiej widowni, niestety, ale to ta trójka była TG. Nawet jakby BBC zmieniło nazwę, to ta trójka przyciągnęła by taką samą rzeszę widzów, bo to dla nich się siadało przed TV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...