5 rzeczy z Top Gear, których zabraknie w nowym programie Clarksona, Maya i Hammonda

Koniec Top Gear z Clarksonem i spółką stał się faktem. Fani płaczą, jednak taka sytuacja nie będzie trwać wiecznie, bo legendarni prowadzący na pewno wkrótce pojawią się w innej stacji telewizyjnej z nowym programem motoryzacyjnym. Warto dodać, że zupełnie innym, bo to przecież BBC posiada prawa do Top Gear i praktycznie wszystkiego, co jest z nim związane. Oto 5 rzeczy, których będzie mi najbardziej brakować w nowym programie Clarksona.

1. Stig

Nadworny kierowca wyścigowy Top Gear to postać naprawę kultowa i wyjątkowa. To właśnie za nim będę najbardziej tęsknił, bo sposoby jego wykorzystania w materiałach Top Gear potrafiły rozbawić do łez. Mnie szczególnie w pamięci zapadły wyścigi z wykorzystaniem różnych środków transportu, kiedy to Stig musiał zmierzyć się z komunikacją miejską – mistrzostwo świata.

2. Kuzyni Stiga

Stig ma swoich krewnych praktycznie we wszystkich zakątkach świata i często pojawiali się oni na antenie. Kuzyn z Afryki, Ameryki Północnej, Niemiec, Yorkshire, wegetariański – pomysłowość ekipy Top Gear była naprawdę zadziwiająca.

3. Studio

Hangar lotniczy podobno nie był najlepszym miejscem do pracy dla ekipy, jak również dla widzów. W lecie było tam strasznie gorąco, w zimie z kolei często temperatury były naprawdę niskie – takie przynajmniej słyszałem komentarze w Internecie. Nie zmieniało to faktu, że studio Top Gear z supersamochodami, autami z wyzwań z przeszłości, „Cool Wall” i innymi smaczkami było zwiastunem kilkudziesięciu minut doskonałej rozrywki dla milionów fanów motoryzacji na całym świecie.

4. Formuła

To Top Gear na dobrą sprawę rozpoczęło modę na niestandardowe testy w programach motoryzacyjnych. Wcześniej większość z nich opierała się o tradycyjnej formie, w której redaktor „na sucho” opisywał testowane auto. W Top Gear było zupełnie inaczej i to okazało się niesamowitym sukcesem.

Aktualności w Top Gear

Podróże w najbardziej odległe zakątki świata, podział na ekipę prowadzących i „producentów”, którzy dawali im poszczególne wyzwania. Poza tym newsy, gwiazda w samochodzie za rozsądną cenę, testy na torze Top Gear. To wszystko razem tworzyło niesamowity klimat.

5. Muzyka

Motyw wprowadzający Top Gear zna chyba każdy miłośnik motoryzacji. Tu nie ma co więcej pisać, a lepiej posłuchać.

To tylko 5 rzeczy, których na pewno nie zobaczymy w nowym programie Jeremy’ego Clarksona, James’a Maya i Richarda Hammonda. Lista ta może być znacznie dłuższa i zawierać wiele drobnych smaczków, bo nie wiemy dokładnie do czego związanego z Top Gear BBC ma prawa, a do czego.

Mnie nawet powyższa piątka wystarczy, aby czuć ogromny smutek. Najbardziej będzie mi chyba brakowało Stiga, ponieważ o ile studio czy muzykę da się zastąpić, to zamaskowany i milczący kierowca wyścigowy jest tylko jeden.

Obecnie nie pozostaje nam nic innego jak czekać na to, co zaproponuje nam zarówno Jeremy Clarkson, jak i Chris Evans w nowym Top Gear.

8 KOMENTARZE

  1. 1/2 – Stiga i kuzynów łatwo ominąć, w zasadzie wystarczy wymawiać imienia
    3 – A ktoś im broni wynająć ‎Dunsfold Aerodrome? Ten hangar i lotnisko nie są własnością BBC
    4 – Formuła się nie zmieni, mało tego, nie będą musieli się wstrzymywać „due to the unique way the BBC is funded”
    5 – Co do muzyki pełna zgoda, bez licencji BBC nie będzie ich stać na używanie takich utworów jak dotychczas.

  2. 1/2 – łatwo ominąć, wystarczy nie wymawiać imienia

    3 – a kto im broni wynająć ‎Dunsfold Aerodrome? Lotnisko i hangar nie są własnością BBC

    4 – Formuła się nie zmieni, mało tego nie będą musieli się hamować „due to the unique way the BBC is funded”

    5 – co do muzyki pełna zgoda, bez licencji BBC nie będą mieli budżetu na takie utwory jak dotychczas

    • Pytanie czy będzie to jeszcze możliwe – Amazon podpisał już z nimi kontrakt, zapewne na dosyć długi czas. A Clarkson ma już 55 lat, May niewiele mniej. Do końca życia nie będą się wygłupiać w Top Gear :(

      • No też racja, ale jeżeli kontrakt jest podpisany na okres roku lub coś takiego na taką probe, a po premierze „nowego TG” spadnie im oglądalność co łączy się z zarobkami na co szczerze mówiąc liczę będę się starać o powrót całej trójki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...