Pierwszy gameplay z WRC 5 (PC, PS4, XONE) – zmiana studia może wyjść tej serii na dobre

W ostatnich latach studio Milestone odpowiadało za dostarczanie graczom coraz to nowych okazji do jazdy wirtualnymi samochodami rajdowymi na licencji WRC. Obecnie sytuacja uległa zmianie, a nowe „wuerce” stworzy studio Kylotonn Games, które pochwaliło się właśnie pierwszym gameplayem ze swojej gry.

Poprzednie części WRC nie przekonały mnie do siebie. Mając w pamięci naprawdę świetne gry rajdowe, takie jak Rally Championship, stare Coliny czy serię WRC od Evolution Studios z czasów PlayStation 2, widząc najnowsze gry rajdowe kręciłem nosem.

Bo ani fizyka nie zachwycała, ani grafika. Zwłaszcza grafika, bo WRC od Milestone były po prostu brzydkie i odstawały od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne współczesne gry wideo. Wraz z WRC 5 następuje zmiana warty, a za stworzenie gry zabiera się Kylotonn Games, które do legend branży gier – delikatnie mówiąc – się nie zalicza.

Na razie patrząc na opublikowany gameplay jestem jednak dobrej myśli:

https://www.youtube.com/watch?v=Ydxqd6iErJo

Grafika wygląda przyzwoicie, chociaż wciąż o pierwszej lidze nie ma mowy. Tutaj trzeba brać poprawkę, że gameplay pochodzi z gry w wersji beta i twórcy mają kilka miesięcy na doszlifowanie swojej gry. Model jazdy na filmie ciężko jest oceniać, jednocześnie czasami nawet na wideo czuć, że samochody prowadzą się jak pudełka. Tutaj tego nie ma, co sprawia, że optymistycznie zapatruję się na tę grę.

WRC 5 ponadto posiadać będzie kilka fajnych „bajerów”, takich jak zmienne warunki pogodowe, czy dynamiczną zmianę pory dnia. Całość wygląda bardzo zgrabnie i po obejrzeniu gameplaya będę śledził dalsze postępy związane z tą grą. Może w końcu będzie to produkcja z logo WRC, na którą przeznaczę swoje pieniądze?

O wszystkim przekonamy się na jesieni 2015, kiedy to WRC 5 ma pojawić się w sklepach w wersjach na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One, a także na „stare” konsole PS3, X360 i przenośną PS Vita.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...