Pierwszy gameplay z WRC 5 (PC, PS4, XONE) – zmiana studia może wyjść tej serii na dobre

W ostatnich latach studio Milestone odpowiadało za dostarczanie graczom coraz to nowych okazji do jazdy wirtualnymi samochodami rajdowymi na licencji WRC. Obecnie sytuacja uległa zmianie, a nowe „wuerce” stworzy studio Kylotonn Games, które pochwaliło się właśnie pierwszym gameplayem ze swojej gry.

Poprzednie części WRC nie przekonały mnie do siebie. Mając w pamięci naprawdę świetne gry rajdowe, takie jak Rally Championship, stare Coliny czy serię WRC od Evolution Studios z czasów PlayStation 2, widząc najnowsze gry rajdowe kręciłem nosem.

Bo ani fizyka nie zachwycała, ani grafika. Zwłaszcza grafika, bo WRC od Milestone były po prostu brzydkie i odstawały od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne współczesne gry wideo. Wraz z WRC 5 następuje zmiana warty, a za stworzenie gry zabiera się Kylotonn Games, które do legend branży gier – delikatnie mówiąc – się nie zalicza.

Na razie patrząc na opublikowany gameplay jestem jednak dobrej myśli:

https://www.youtube.com/watch?v=Ydxqd6iErJo

Grafika wygląda przyzwoicie, chociaż wciąż o pierwszej lidze nie ma mowy. Tutaj trzeba brać poprawkę, że gameplay pochodzi z gry w wersji beta i twórcy mają kilka miesięcy na doszlifowanie swojej gry. Model jazdy na filmie ciężko jest oceniać, jednocześnie czasami nawet na wideo czuć, że samochody prowadzą się jak pudełka. Tutaj tego nie ma, co sprawia, że optymistycznie zapatruję się na tę grę.

WRC 5 ponadto posiadać będzie kilka fajnych „bajerów”, takich jak zmienne warunki pogodowe, czy dynamiczną zmianę pory dnia. Całość wygląda bardzo zgrabnie i po obejrzeniu gameplaya będę śledził dalsze postępy związane z tą grą. Może w końcu będzie to produkcja z logo WRC, na którą przeznaczę swoje pieniądze?

O wszystkim przekonamy się na jesieni 2015, kiedy to WRC 5 ma pojawić się w sklepach w wersjach na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One, a także na „stare” konsole PS3, X360 i przenośną PS Vita.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volkswagen Golf 1.5 TSI EVO 130 KM Style – TEST

8 generacja Volkswagena Golf to bez wątpienia jedna z najgorętszych premier 2020 roku na rynku w Polsce....

Nissan Leaf e+ 217 KM 62 kWh Tekna – TEST

Nissan Leaf występuje w Polsce w dwóch wersjach. Słabsza ma silnik elektryczny o mocy 150 KM i baterie o pojemności 40 kWh....

Nowy Citroen C4 2020 jako crossover – zdjęcia i informacje

Citoren zaprezentował nowe wcielenie modelu C4. Samochód ten doskonale pokazuje, jak zmienia się podejście do motoryzacji u producentów. Wynika to z dwóch...

Elektryczne dostawczaki – Opel Vivaro-e, Peugeot e-Expert, Citroen e-Jumpy

Samochody elektryczne wciąż trudno jest postrzegać jako pełnoprawne zastępstwo dla pojazdów z silnikami spalinowymi. Producenci czynią jednak kolejne kroki, aby tak się...

Mitsubishi Outlander PHEV – TEST

Mitsubishi Outlander oferowany jest również jako hybryda plug-in. Ta wersja nazywa się PHEV. Jest ona droższa od odmiany benzynowej, ale jednocześnie jest...