Wideo z jazdy pod prąd na drodze ekspresowej S8 – co tacy ludzie sobie myślą?

Oni wciąż to robią! Za każdym razem, gdy widzę film w którym ktoś jedzie pod prąd na autostradzie albo drodze ekspresowej zadaję sobie pytanie – jak to jest możliwe? Jak widać jest, o czym najlepiej świadczy materiał wideo z S8 ze Smartem Fortwo w roli głównej. To, co zwraca dodatkowo uwagę to „widownia” tego wyczynu.

Na początek zapraszam do zapoznania się z „dowodem zbrodni”:

Kierowca beztrosko jedzie pasem awaryjnym drogi S8 pod prąd. Zajmowany pas i włączone światła awaryjne wskazują, że nie jest to głupek, który nieświadomie jedzie pod prąd i zastanawia się czemu wszystkie inne samochody jadą nie w tym kierunku, co potrzeba – tacy są moim zdaniem najgorsi, bo oni nawet nie próbują minimalizować ryzyka, tylko beztrosko prują lewym pasem (dla nich prawym – aby nie łamać przepisów).

Tutaj być może ktoś się zagapił, przejechał zjazd, czy coś w tym stylu i nie chciało mu się jechać do kolejnego węzła – przyczyna jazdy pod prąd równie nieakceptowalna, jednak przynajmniej tacy kierowcy jadą zazwyczaj właśnie pasem awaryjnym i wiedzą, że robią źle. A mimo to wciąż to robią…

Rozbudowany węzeł drogowy we Wrocławiu

Przyczyna może być jeszcze jedna – ktoś coś pomieszał na węźle drogowym i wjechał nie w tę stronę, co potrzeba. W to jest mi jednak najciężej uwierzyć, bo co jak co, ale węzły na drogach szybkiego ruchu w Polsce są mocno „idiotoodporne” i trzeba się solidnie postarać, aby wjechać na autostradę, albo „eSkę” pod prąd. Osoba znająca chociaż podstawowe znaki drogowe na 100% się nie pomyli, a zakładam, że znak zakazu wjazdu rozpoznaje każdy.

W tym filmie warte odnotowania jest również zachowanie innych kierowców, na drugiej jezdni. Widownia złożona głównie z kierowców samochodów ciężarowych zebrała się całkiem okazała :) Na szczęście nie doczekali się tym razem (przynajmniej nie wynika to z materiału wideo) „efektów specjalnych”. Takim kierowcom, jak ten ze Smarta z miejsca powinno być jednak zabierane prawo jazdy i to zdecydowanie dłużej, niż na 3 miesiące, tak jak ma to miejsce po przekroczeniu prędkości o 50 km/h w terenie zabudowanym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...