Ostatni odcinek Top Gear – 22×08, 22×09, 22×10 zostaną złączone w jeden, finałowy materiał

Już od jakiegoś czasu pewne było, że zaległe odcinki Top Gear (czyli 8, 9 i 10 z sezonu 22) pojawią się wkrótce na BBC. Zadawaliśmy sobie zatem jedynie pytanie kiedy to nastąpi. Teraz… w sumie wciąż musimy je zadawać, ponieważ data ich premiery nie została podana, jednak wiemy zdecydowanie więcej o ich formie. Oglądać możemy też krótki zwiastun.

Osobiście spodziewałem się, że mimo zapowiadanego braku fragmentów ze studia materiału wyjdzie tyle, że zmieści się on w minimum 2 odcinkach. Okazało się jednak, że jest inaczej i zaległe odcinki Top Gear zapełnią tylko jeden odcinek specjalny. Nie jest znana jego długość, więc niewykluczone, że będzie on trwał trochę dłużej niż standardowe 60 minut. Oto zwiastun ostatniego „specjala” z Jeremym Clarksonem w roli głównej:

W materiale zobaczymy dwa wyzwania. W pierwszym trio prezenterów kupi klasyczne samochody (Fiat 124 Spider, MGB GT, Peugeot 304 Cabriolet) i wybierze się w podróż po Wielkiej Brytanii aby odkryć, czemu samochody tego typu tak rzadko wyjeżdżają na ulice. Kolejne wyzwanie skupiać się będzie na starych, tanich SUV’ach – zadaniem prowadzących będzie zaopatrzyć się w takie samochody i ustalić który z nich zrobił najlepszy interes.

Odcinek będzie przecinany krótkimi wstawkami ze studia, w którym znajdą się James May oraz Richard Hammond.

James May i Richard Hammond w studio Top Gear

Osobiście żałuję, że w odcinku tym pojawią się tylko wyzwania. Liczyłem, że zobaczymy też bardziej standardowe testy, których na pewno nie brakowałoby w odcinkach S22E08, S22E09 i S22E10, gdyby zostały one wyemitowane w normalnej formie.

Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie oficjalnej daty emisji odcinka specjalnego i przygotować się psychicznie na to, że będą to ostatnie zupełnie nowe materiały z Top Gear w starym składzie osobowym, który wszyscy znamy i kochamy…

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...