Cerenia – choroba lokomocyjna u psa dzięki temu lekowi nie będzie już więcej problemem

Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, ale już niekoniecznie samochodu. Wiele czworonogów bardzo źle znosi podróże, co jest sporym utrapieniem zarówno dla czworonoga, jak i dla osób z nim podróżujących. Ale jest lek, który skutecznie radzi sobie z tą niedogodnością.

Problem znam z autopsji, ponieważ podczas podróży z moją dziewczyną i jej pieskiem – Belcią – praktycznie zawsze po paru kilometrach jazdy czworonóg zaczynał piszczeć, ślinić się, a finalnie wymiotować. O ile trakcie krótkich podróży problem nie był bardzo dokuczliwy, to już dłuższa trasa była prawdziwą drogą przez mękę.

Aż do momentu, gdy dowiedzieliśmy się o leku Cerenia. Opisy i opinie były bardzo zachęcające, ponieważ wynikało z nich, że zażycie jednej tabletki powoduje zahamowanie u psa odruchu wymiotnego na około 12 godzin, nie powodując przy tym senności, czy nie wywołując innych skutków ubocznych. Postanowiliśmy spróbować.

Belcia poleca Cerenię

Lek niestety nie jest tani – cena jednej tabletki to około 20 zł (w przypadku małego psa można spokojnie dawać połówkę) – ale wart wydanych na niego pieniędzy. Od momentu w którym zaczęliśmy go stosować (podajemy go na kilka godzin przed podróżą) Belcia ani razu nie zwymiotowała w samochodzie. Wciąż nie przepada specjalnie za jazdą nim, ale sytuacja wygląda nieporównywalnie lepiej niż to miało miejsce wcześniej. Sunia czasami trochę po piszczy, ale przez dużą część podróży leży spokojnie i nie ma z nim problemów.

Dlatego jeśli ktoś podróżuje z psem samochodem i czworonóg cierpi na chorobę lokomocyjną to Cerenia jest prawdziwym wybawieniem. Polecam wybrać się do weterynarza, spytać o ten lek i go kupić – nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...