Rozpoczęcie sezonu 2015 Youngtimer Warsaw – zdjęcia i moja opinia o tym wydarzeniu

Idzie wiosna, a wraz z nią wystartował nowy sezon Youngtimer Warsaw. Na szczęście w tym roku pogoda dopisała. Prawie 20 stopni na termometrze, piękne słońce, niebieskie niebo – idealne warunki na spot klasyków. Zapraszam na relację i galerię zdjęć z tego wydarzenia.

Rozpoczęcie sezonu Youngtimer Warsaw to już niemal gwarancja doskonałej frekwencji i masy świetnych, klasycznych samochodów zebranych na małej przestrzeni. Dobrze, że parking przy Stadionie Narodowym w Warszawie jest taki duży, bo gdyby nie on, to ciężko byłoby pomieścić tyle samochodów w jednym miejscu.

Rozpoczęcie sezonu 2015 Youngtimer Warsaw - zdjęcie panoramiczne

Jak pokazuje powyższe zdjęcie panoramiczne w tym roku aut było wyjątkowo dużo. Niestety większości z nich nie stanowiły klasyki, a jak sądzę parking pod Stadionem Narodowym był 11 kwietnia 2015 roku świadkiem jeszcze kilkunastu mini-rozpoczęć sezonu innych klubów fanów motoryzacji. Przez to ciężko było wyczuć klimat, który zazwyczaj towarzyszy spotom Youngtimer Warsaw. Ten, który obecny był chociażby rok, czy 2 lata temu. Teraz był po prostu chaos, a nie klasyczna, kameralna atmosfera.

Pewnie nawet organizatorzy nie spodziewali się, że na parkingu pod Narodowym zjawi się aż tyle samochodów. Jak zawsze przy takiej ilości aut znalazły się osoby, które postanowiły trochę „poupalać”. Ostrzej przyspieszyć, czy polatać trochę bokiem (na nawierzchni złożonej z małych kamyczków…). Przy tłumach pieszych chodzących wszędzie gdzie się da nie był to dobry pomysł. Gdy sam byłem na miejscu nic złego się nie działo, jednak z komentarzy na FB uczestników, którzy zostali trochę dłużej wyczytać można, że w końcu wkroczyć postanowiła policja.

Na szczęście w sekcji parkingu, która należała w 100% do klasyków można było znaleźć jak zawsze ciekawe okazy:

Trochę szkoda, że tak to się skończyło, a Youngtimer Warsaw stało się w pewnym sensie ofiarą własnego sukcesu. Na szczęście na kolejnych spotach, które nie będą tak monstrualne, powinno być spokojniej i bardziej klimatycznie…

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...