Rozpoczęcie sezonu 2015 Youngtimer Warsaw – zdjęcia i moja opinia o tym wydarzeniu

Idzie wiosna, a wraz z nią wystartował nowy sezon Youngtimer Warsaw. Na szczęście w tym roku pogoda dopisała. Prawie 20 stopni na termometrze, piękne słońce, niebieskie niebo – idealne warunki na spot klasyków. Zapraszam na relację i galerię zdjęć z tego wydarzenia.

Rozpoczęcie sezonu Youngtimer Warsaw to już niemal gwarancja doskonałej frekwencji i masy świetnych, klasycznych samochodów zebranych na małej przestrzeni. Dobrze, że parking przy Stadionie Narodowym w Warszawie jest taki duży, bo gdyby nie on, to ciężko byłoby pomieścić tyle samochodów w jednym miejscu.

Rozpoczęcie sezonu 2015 Youngtimer Warsaw - zdjęcie panoramiczne

Jak pokazuje powyższe zdjęcie panoramiczne w tym roku aut było wyjątkowo dużo. Niestety większości z nich nie stanowiły klasyki, a jak sądzę parking pod Stadionem Narodowym był 11 kwietnia 2015 roku świadkiem jeszcze kilkunastu mini-rozpoczęć sezonu innych klubów fanów motoryzacji. Przez to ciężko było wyczuć klimat, który zazwyczaj towarzyszy spotom Youngtimer Warsaw. Ten, który obecny był chociażby rok, czy 2 lata temu. Teraz był po prostu chaos, a nie klasyczna, kameralna atmosfera.

Pewnie nawet organizatorzy nie spodziewali się, że na parkingu pod Narodowym zjawi się aż tyle samochodów. Jak zawsze przy takiej ilości aut znalazły się osoby, które postanowiły trochę „poupalać”. Ostrzej przyspieszyć, czy polatać trochę bokiem (na nawierzchni złożonej z małych kamyczków…). Przy tłumach pieszych chodzących wszędzie gdzie się da nie był to dobry pomysł. Gdy sam byłem na miejscu nic złego się nie działo, jednak z komentarzy na FB uczestników, którzy zostali trochę dłużej wyczytać można, że w końcu wkroczyć postanowiła policja.

Na szczęście w sekcji parkingu, która należała w 100% do klasyków można było znaleźć jak zawsze ciekawe okazy:

Trochę szkoda, że tak to się skończyło, a Youngtimer Warsaw stało się w pewnym sensie ofiarą własnego sukcesu. Na szczęście na kolejnych spotach, które nie będą tak monstrualne, powinno być spokojniej i bardziej klimatycznie…

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...