Nowy parking na Ursynowie otwarty – P+R Stokłosy wygląda naprawdę świetnie

Przybywa w Warszawie parkingów w systemie „Parkuj i Jedź”. Kolejny został uruchomiony na Ursynowie i na pewno odciąży w dużym stopniu okoliczne ulice osiedlowe. To, co wyróżnia P+R Stokłosy to jego architektura – rzadko który parking wielopoziomowy robi na mnie tak dobre wrażenie.

Parkingi P+R to prawdziwe wybawienie dla okolic stacji warszawskiego metra, czy innych węzłów komunikacyjnych. Osoby, które przyjeżdżają do miasta i przesiadają się do podziemnej (albo naziemnej) kolei potrafią wręcz zalać okoliczne parkingi osiedlowe i sprawić, że nawet w ciągu dnia ciężko jest tam znaleźć wolne miejsce. Stokłosy od 1 kwietnia 2015 roku – dnia otwarcia nowego parkingu – odetchną.

Będą mogły też poszczycić się chyba najładniejszym parkingiem „Parkuj i Jedź” w Warszawie. Większość parkingów wchodzących w skład tego systemu generalnie nie szpeci okolicy, ale na Stokłosach projektanci naprawdę się postarali.

Jest nowocześnie i trochę designersko, a przy tym wszystko wskazuje na to, że również funkcjonalnie. Do dyspozycji kierowców oddanych zostało 400 miejsc parkingowych (i 20 stojaków na rowery) na 4 poziomach. P+R Stokłosy ulokowany jest przy skrzyżowaniu ulic Ciszewskiego i Alei Komisji Edukacji Narodowej.

Nieraz przejeżdżałem w jego okolicy i widziałem postępy prac, ale czuję, że niedługo będę musiał wybrać się tam ponownie i przyjrzeć mu się bliżej :)

Zdjęcia: Urząd Miasta Warszawy

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...