Nowy parking na Ursynowie otwarty – P+R Stokłosy wygląda naprawdę świetnie

Przybywa w Warszawie parkingów w systemie „Parkuj i Jedź”. Kolejny został uruchomiony na Ursynowie i na pewno odciąży w dużym stopniu okoliczne ulice osiedlowe. To, co wyróżnia P+R Stokłosy to jego architektura – rzadko który parking wielopoziomowy robi na mnie tak dobre wrażenie.

Parkingi P+R to prawdziwe wybawienie dla okolic stacji warszawskiego metra, czy innych węzłów komunikacyjnych. Osoby, które przyjeżdżają do miasta i przesiadają się do podziemnej (albo naziemnej) kolei potrafią wręcz zalać okoliczne parkingi osiedlowe i sprawić, że nawet w ciągu dnia ciężko jest tam znaleźć wolne miejsce. Stokłosy od 1 kwietnia 2015 roku – dnia otwarcia nowego parkingu – odetchną.

Będą mogły też poszczycić się chyba najładniejszym parkingiem „Parkuj i Jedź” w Warszawie. Większość parkingów wchodzących w skład tego systemu generalnie nie szpeci okolicy, ale na Stokłosach projektanci naprawdę się postarali.

Jest nowocześnie i trochę designersko, a przy tym wszystko wskazuje na to, że również funkcjonalnie. Do dyspozycji kierowców oddanych zostało 400 miejsc parkingowych (i 20 stojaków na rowery) na 4 poziomach. P+R Stokłosy ulokowany jest przy skrzyżowaniu ulic Ciszewskiego i Alei Komisji Edukacji Narodowej.

Nieraz przejeżdżałem w jego okolicy i widziałem postępy prac, ale czuję, że niedługo będę musiał wybrać się tam ponownie i przyjrzeć mu się bliżej :)

Zdjęcia: Urząd Miasta Warszawy

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...