Mercedes AMG-GT – zdjęcia samochodu, który zrobił na mnie największe wrażenie na targach w Poznaniu

Podczas mojej wizyty na Poznań Motor Show 2015 nie brakowało rewelacyjnych i pięknych samochodów. Widziałem samochody McLaren, Ferrari, siedziałem w Porsche 911, Rolls-Royce Wraith, czy BMW M6. Jednak na targach był jeden żółty samochód, który zmiótł w moich oczach wszystkie inne z powierzchni ziemi.

Mowa tu o Mercedesie AMG-GT, który pojawił się na stoisku niemieckiego producenta w Poznaniu i mimo obecności kilku innych ciekawych aut (GLE Coupe, czy Maybach S-Class) przykuł moją największą uwagę.

Mercedes SLS-AMG to bez wątpienia rewelacyjny samochód, hołd dla Gullwinga itp. Ale dla mnie niestety nigdy nie był on specjalnie ładny – szczególnie „nie kupowałem” wzorów jego lamp zarówno z przodu, jak i z tyłu. Z jego następcą jest zupełnie inaczej, ponieważ model AMG-GT uznaję za najładniejszy w ofercie Mercedesa na rok 2015.

Szczególne wrażenie zrobił na mnie drugi egzemplarz, który zaparkowany był na dworze tuż przed halą wystawową Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ogromne, czarne felgi i żółty lakier będący wizytówką tego modelu sprawiały, że gdyby nie wiejący chłodny wiatr i kurtka zostawiona w szatni nie wróciłbym pod dach, tylko stał na dworze i kontemplował piękno tego samochodu ;)

Równie dobre wrażenie Mercedes AMG-GT robi we wnętrzu. Nie zrobiłem zdjęcia kokpitowi, bo przez oświetlenie na hali niewiele by było widać (wykorzystałem poniżej oficjalne zdjęcie producenta), jednak mogę powiedzieć, że jego projekt i pozycja za kierownicą to jest prawdziwy kosmos. Rozbudowany tunel środkowy z kilkoma najważniejszymi przyciskami i przełącznikami odpowiadającymi za najważniejsze nastawy samochodu, gruba i wykończona alcantarą kierownica, sportowe zegary – z takiego wnętrza można nie wysiadać.

Sportowe wnętrze w Mercedesie AMG-GT

Już wiem o co poproszę Świętego Mikołaja w tym roku… ;)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...