Ferrari LaFerrari za darmo w DriveClub z patchem 1.14. Ale trzeba się trochę postarać

Twórcy DriveClub nie ustają w łataniu swojej gry. Jeszcze w kwietniu szykowany jest kolejny patch do gry o numerze 1.14. Oprócz standardowych „poprawek błędów i innych ulepszeń” do rąk graczy zostanie oddany dodatkowy samochód. I to nie byle jaki.

Do gry dodany zostanie bowiem Ferrari LaFerrari, czyli najbardziej ekstremalny obecnie produkowany supersamochód włoskiego producenta. Bardzo miła jest informacja, że nie będziemy musieli za ten bonus dodatkowo zapłacić. W czasach, kiedy wielu twórców wycenia – chociaż na 1 euro – każdą dodatkową zawartość do swoich gier takie zachowanie jest godne pochwały. Oto trailer zaostrzający apetyty:

Auto jednak nie będzie dostępne dla każdego od ręki. Gracze będą musieli trochę się postarać, aby móc zasiąść za kierownicą wirtualnego LaFerrari, ponieważ dostęp do tego samochodu będą mieli wyłącznie posiadacze odznaczenia Ferrari Owners Club na poziomie 5.

Bardzo fajna inicjatywa Evolution Studios – twórców DriveClub. W poprzednim patchu otrzymaliśmy za darmo Peugeot Onyx wraz z masą poprawek, teraz Ferrari (a pełna lista zmian w łatce 1.14 zostanie upubliczniona wkrótce). Jest to doskonały przykład na to, że ciężką pracą można szybko – przynajmniej w oczach części graczy – odbudować swój wizerunek. Brawo!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...