Bojkot Top Gear mocno dotyka kanał na YouTube tego programu

„Bring Back Clarkson” – to rozwinięcie skrótu BBC zna już chyba każdy fan Top Gear. Niestety nic nie wskazuje na to, żeby Jeremy Clarkson miał wrócić, co wywołuje frustrację u wielu osób. Ostatnio jej rozmiary zostały pokazane na oficjalnym kanale Top Gear na YouTube.

Nie wiem czy Wy też tak macie, ale w moim przypadku odcinki Top Gear po prostu się nie nudzą, nawet po parokrotnym ich obejrzeniu. Sądzę, że większość epizodów ostatnich 10 sezonów widziałem więcej niż raz, a mimo to wciąż chętnie do nich wracam, wyławiając co ciekawsze materiały.

Przekraczanie mostu na rzece w Top Gear Burma Special

Patrząc po ilość wyświetleń filmów oficjalnego kanału Top Gear na YouTube dochodzę jednak do wniosku, że nie jestem w takim zachowaniu sam. Każdy film, nawet materiał mocno archiwalny obejrzany został tam przynajmniej kilkaset tysięcy razy i zbierał bardzo dobre opinie wśród widzów (wyrażane ilością dawanych „łapek” w górę).

O dobrych opiniach można mówić niestety w czasie przeszłym, ponieważ fani programu postanowili pokazać swoje niezadowolenie związane ze zwolnieniem Jeremy’ego Clarksona również poprzez system oceniania filmów. Wystarczy rzucić okiem na najnowsze materiały wideo wrzucane na kanał TG na YouTube, czyli zapisy przejazdów Stiga po torze testowym Top Gear samochodami z 22 sezonu programu i proporcje ocen pozytywnych i negatywnych.

Oceny filmów na YouTube kanału Top Gear

Przewaga kciuków skierowanych w dół jest przygniatająca i pokazuje, jaka niechęć do BBC panuje obecnie wśród fanów ich flagowego programu motoryzacyjnego. Obawiam się, że przy takiej atmosferze ewentualne przyszłe próby restartu Top Gear (w innym składzie) okażą się spektakularną klapą. Bo ludzie może przestaną to tak manifestować, ale wyrzucenia Jeremy’ego nie zapomną.

Bardzo jestem ciekaw jak dalej potoczy się sytuacja i jaki będzie nowy program Clarksona. Bo w jego długie bezrobocie zdecydowanie nie wierzę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...