Jeremy Clarkson – petycja w sprawie jego przywrócenia już jest. Podobnie jak plotki dotyczące przyczyny zawieszenia

Informacja o tym, że Jeremy Clarkson został zawieszony przez BBC obiegła chyba już cały świat. O sympatii, jaką cieszy się legendarny prezenter Top Gear najlepiej świadczy petycja, która powstała w Internecie w sprawie jego ułaskawienia i ilość podpisów, którą zebrała w ciągu zaledwie kilkunastu godzin. Poznaliśmy też plotki dotyczące przyczyny bójki i całego zamieszania.

Zawieszenie Jeremy’ego Clarksona w momencie, w którym 22 seria Top Gear wkracza właśnie w decydującą fazę wywołało ogromne poruszenie na całym świecie. Fani programu obawiają się, że tym razem prezenter przeholował i BBC nie będzie już dalej tolerować jego kontrowersyjnych zachowań.

W celu pokazania decydentom BBC, aby tym razem również przymknęli oko na wybryk Jeremy’ego stworzona została petycja w sprawie jego rychłego przywrócenia do pracy i wznowienia trwającego sezonu Top Gear. O tym, że taka wola wśród widzów jest ogromna świadczą liczby. W ciągu 15 godzin petycję podpisało 150 000 osób.

Dodatkowo poznaliśmy plotki dotyczące powodu, dla którego Jeremy Clarkson wdał się w bójkę z producentem Top Gear. Miał być on dosyć prozaiczny – rzekomo poszło o problemy… z obiektami gastronomicznymi. Ciężko jest mi uwierzyć, żeby taka błaha sprawa mogła być punktem wyjścia do całej afery. Jednak dopóki nie poznamy oficjalnego stanowiska dotyczącego przyczyny bójki (o ile kiedykolwiek je poznamy), pozostają nam tylko domysły.

Pozostaje czekać na dalszy rozwój wypadków. Osobiście jestem dobrej myśli – Top Gear bez Jeremy’ego Clarksona praktycznie nie istnieje, a program ten generuje dla BBC zbyt duże zyski, by mogli oni z niego tak łatwo zrezygnować.

Sądzę, że rozwiązanie całej sprawy przyjdzie szybko. Zamieszanie, którego świadkami jesteśmy obecnie nie służy nikomu, a w szczególności BBC.

Źródło: Sky News

AKTUALIZACJA:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...