Jeremy Clarkson – petycja w sprawie jego przywrócenia już jest. Podobnie jak plotki dotyczące przyczyny zawieszenia

Informacja o tym, że Jeremy Clarkson został zawieszony przez BBC obiegła chyba już cały świat. O sympatii, jaką cieszy się legendarny prezenter Top Gear najlepiej świadczy petycja, która powstała w Internecie w sprawie jego ułaskawienia i ilość podpisów, którą zebrała w ciągu zaledwie kilkunastu godzin. Poznaliśmy też plotki dotyczące przyczyny bójki i całego zamieszania.

Zawieszenie Jeremy’ego Clarksona w momencie, w którym 22 seria Top Gear wkracza właśnie w decydującą fazę wywołało ogromne poruszenie na całym świecie. Fani programu obawiają się, że tym razem prezenter przeholował i BBC nie będzie już dalej tolerować jego kontrowersyjnych zachowań.

W celu pokazania decydentom BBC, aby tym razem również przymknęli oko na wybryk Jeremy’ego stworzona została petycja w sprawie jego rychłego przywrócenia do pracy i wznowienia trwającego sezonu Top Gear. O tym, że taka wola wśród widzów jest ogromna świadczą liczby. W ciągu 15 godzin petycję podpisało 150 000 osób.

Dodatkowo poznaliśmy plotki dotyczące powodu, dla którego Jeremy Clarkson wdał się w bójkę z producentem Top Gear. Miał być on dosyć prozaiczny – rzekomo poszło o problemy… z obiektami gastronomicznymi. Ciężko jest mi uwierzyć, żeby taka błaha sprawa mogła być punktem wyjścia do całej afery. Jednak dopóki nie poznamy oficjalnego stanowiska dotyczącego przyczyny bójki (o ile kiedykolwiek je poznamy), pozostają nam tylko domysły.

Pozostaje czekać na dalszy rozwój wypadków. Osobiście jestem dobrej myśli – Top Gear bez Jeremy’ego Clarksona praktycznie nie istnieje, a program ten generuje dla BBC zbyt duże zyski, by mogli oni z niego tak łatwo zrezygnować.

Sądzę, że rozwiązanie całej sprawy przyjdzie szybko. Zamieszanie, którego świadkami jesteśmy obecnie nie służy nikomu, a w szczególności BBC.

Źródło: Sky News

AKTUALIZACJA:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...