Rusza najlepsza strona motoryzacyjna (na razie według autora i najbliższej rodziny) w sieci

Co można napisać w takim miejscu? Że stworzy się nową jakość? Że blog będzie inny niż wszystkie? Zwłaszcza to drugie powiedzenie jest mocno eksploatowane, przez co w sieci mamy wręcz zatrzęsienie stron, które są inne niż wszystkie, czyli zgodnie z żelaznymi zasadami logiki – takie same. W związku z tym ostrożnie będę obchodził się z doniosłymi stwierdzeniami, ale mogę bez obaw przedstawić zamysł jak przyświecał mi tworząc Autoblog24.

W sieci wiele jest stron na których można znaleźć prezentacje samochodów z wyszczególnioną ilością koni mechanicznych pod maską, litrów możliwych do zmieszczenia w bagażniku, czy ilością schowków. Czy to źle? Zdecydowanie nie – takie miejsca też muszą istnieć, ponieważ gdy stereotypowy Janusz zapragnie zmienić samochód, to będzie musiał wiedzieć, czy w nowym Golfie zdoła zapakować rodzinę na coroczny wyjazd do Świnoujścia.

Z takim serwisami nie mam zamiaru konkurować – po pierwsze czemu mielibyście wchodzić na Autoblog24, skoro możecie zajrzeć na Auto Świat, czy Auto Centrum? No właśnie…ja też nie wiem, w związku z czym taki styl prowadzenia bloga odpada. Po drugie – i moim zdaniem najważniejsze – coś takiego nie sprawiałoby mi żadnej frajdy w tworzeniu Autoblog24. A gdy coś się robi z musu, to poziom też spada. I znowu pojawia się pytanie o to, po co mielibyście wchodzić na tego bloga, a nie na inne.

Abyście jednak, Drodzy Czytelnicy, chcieli zaglądać tutaj, zamiast gdzie indziej postaram się poruszać tematy, które mam nadzieję Was zainteresują. Motoryzacja jest tak rozległą dziedziną, że tematów nie powinno zabraknąć mi do 2018 roku. A przecież mamy jeszcze niezliczoną ilość bieżących wydarzeń, które wyskoczą po drodze.

Ja gwarantuję, że nie zawiodę i będę niczym stare diesle Peugeota – nie do zdarcia. Z kolei Wy mam nadzieję, że będziecie niczym filtr cząstek stałych w nowych dieslach Peugeota – dawali o sobie często znać (w komentarzach)  :) Do zobaczenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...