Rusza najlepsza strona motoryzacyjna (na razie według autora i najbliższej rodziny) w sieci

Co można napisać w takim miejscu? Że stworzy się nową jakość? Że blog będzie inny niż wszystkie? Zwłaszcza to drugie powiedzenie jest mocno eksploatowane, przez co w sieci mamy wręcz zatrzęsienie stron, które są inne niż wszystkie, czyli zgodnie z żelaznymi zasadami logiki – takie same. W związku z tym ostrożnie będę obchodził się z doniosłymi stwierdzeniami, ale mogę bez obaw przedstawić zamysł jak przyświecał mi tworząc Autoblog24.

W sieci wiele jest stron na których można znaleźć prezentacje samochodów z wyszczególnioną ilością koni mechanicznych pod maską, litrów możliwych do zmieszczenia w bagażniku, czy ilością schowków. Czy to źle? Zdecydowanie nie – takie miejsca też muszą istnieć, ponieważ gdy stereotypowy Janusz zapragnie zmienić samochód, to będzie musiał wiedzieć, czy w nowym Golfie zdoła zapakować rodzinę na coroczny wyjazd do Świnoujścia.

Z takim serwisami nie mam zamiaru konkurować – po pierwsze czemu mielibyście wchodzić na Autoblog24, skoro możecie zajrzeć na Auto Świat, czy Auto Centrum? No właśnie…ja też nie wiem, w związku z czym taki styl prowadzenia bloga odpada. Po drugie – i moim zdaniem najważniejsze – coś takiego nie sprawiałoby mi żadnej frajdy w tworzeniu Autoblog24. A gdy coś się robi z musu, to poziom też spada. I znowu pojawia się pytanie o to, po co mielibyście wchodzić na tego bloga, a nie na inne.

Abyście jednak, Drodzy Czytelnicy, chcieli zaglądać tutaj, zamiast gdzie indziej postaram się poruszać tematy, które mam nadzieję Was zainteresują. Motoryzacja jest tak rozległą dziedziną, że tematów nie powinno zabraknąć mi do 2018 roku. A przecież mamy jeszcze niezliczoną ilość bieżących wydarzeń, które wyskoczą po drodze.

Ja gwarantuję, że nie zawiodę i będę niczym stare diesle Peugeota – nie do zdarcia. Z kolei Wy mam nadzieję, że będziecie niczym filtr cząstek stałych w nowych dieslach Peugeota – dawali o sobie często znać (w komentarzach)  :) Do zobaczenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...