Nowa Toyota Aygo – bardzo jestem ciekaw co z tego wyjdzie, a premiera już niedługo

Toyota od zawsze znana była z niezawodności. To marketingowcom tej firmy naprawdę się udało – wbili oni w świadomość klientów informację, że jak samochód ma się nie psuć, to powinni pójść do salonu z logo Toyoty na wycieraczce. Niestety były to przy tym samochody dosyć nudne, mdłe stylistycznie. Teraz się to zmienia i ciekaw jestem co Japończycy wymyślili tworząc nowe Aygo.

Nie oszukujmy się – premiera nowej Toyoty Aygo to nie będzie najbardziej elektryzujący element nadchodzących targów motoryzacyjnych w Genewie. Większość dziennikarz będzie stać tam z obowiązku, nerwowo przeskakują z nogi na nogę, aby za chwilę pognać ku nowym modelom Ferrari, czy Lamborghini.

Ale moim zdaniem temu samochodowi też należy się uwaga. Odchodząca powoli na emeryturę generacja Aygo to bardzo wdzięczny samochód. Miałem okazję przejechać się nim kawałek i naprawdę na małego towarzysza miejskich podróży sprawdza się idealnie. Zwinny, nawet żwawy – to jeden z przedstawicieli grupy samochodów które nie muszą kosztować 200 tysięcy złotych, aby fajnie się nimi jeździło.

Niestety czar pryskał, gdy wysiadało się z niego i patrzyło na karoserię. Dłuższe wpatrywanie się w niego nie wymagało wykupienia później 6 wizyt u psychoanalityka (tak jak było chociażby w przypadku SsangYonga Rodius – foto 18+), ale była to typowa Toyota – ginąca w tłumie, nawet pomimo pomarańczowego lakieru, jakim ją chętnie malowano.

Od jakiegoś czasu jednak Toyoty wyglądają naprawdę dobrze. Nowy Auris? Bardzo ładny. Corolla? W ładnej wersji, na odpowiedniej feldze to czołówka designerska w swojej klasie. Na razie Toyota pokazała tylko mały teaser – a jak na to tego typu zwiastunach bywa, zbyt wiele nie widać. 4 marca o 8:30 będzie widać więcej, bo wtedy szefostwo Toyoty zaprezentuje nową generację Aygo. Wtedy zobaczymy, jak (czy?) Japończycy zaszaleli tworząc swojego nowego malucha. A na razie możemy popatrzeć na bardzo przyjemnie zrobiony teaser, Aygo, również w formie wideo:

5 KOMENTARZE

    • Widać tutaj też dobrą segmentację klientów u Toyoty. Avensis wygląda statecznie i racjonalnie, a Aygo wręcz przeciwnie. X-men, który ma przypaść do gustu młodszym klientom :)

  1. aygo smigam głównie po mieście i raczej na krótkich dystansach. Przy niskich temperaturach na krótkich przejazdach spalanie w okolicy 6l/100km. Na trasie da się zejść poniżej 5l/100km.

  2. Idealne na służbowe auto dla pracownika niski, proces spalania, ekonomiczny, bez problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego. Idealnie sprawdza się na krótkich dystansach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...